ایرانی باشید

ایرانی باشید

مطالب آموزشی و سرگرم کننده برای زندگی بهتر
ایرانی باشید

ایرانی باشید

مطالب آموزشی و سرگرم کننده برای زندگی بهتر

فال روزانه 26 مهر برای متولدین فصل تابستان

فال روزانه 26 مهر برای متولدین فصل تابستان

فال روزانه 26 مهر برای متولدین فصل تابستان

با فال روزانه برای 26 مین روز از ماه مهر برای متولدین ماه های تیر ، مرداد و شهریور با وبلاگ ایرانی باشید همراه باشید.
  
فال متولدین تیر ماه

همچنان با این موضوع مشکل دارید و نمی‌ توانید با آن کنار بیایید که در جامعه مدام در جلوی چشم و دید دیگران باشید. به شما توصیه می‌ کنیم این حس خود را از دیگران مخفی کنید و هیچ‌ گاه این حرف را جلوی دیگران بازگو نکنید. سعی کنید به ترس که دارید غلبه کنید شما می‌ توانید کارهای بسیار بزرگ و شگفت‌ انگیزی انجام دهید این را بدانید اگر نقش خود را به درستی انجام بدهید مورد توجه همه قرار خواهید گرفت. حتی ممکن است در محل کار درآمد شما افزایش پیدا کند. پس بهتر است تنها به خاطر این‌ که دیده نشوید فرصت خود را از دست ندهید پا در میدان بگذارید و کار خود را شروع کنید.


فال متولدین مرداد ماه

امروز شاید روز عجیبی برای شما باشد بهتر است خودتان را برای دیدن یک صحنه یا تجربه بسیار خاطره انگیز و فراموش‌ نشدنی آماده کنید. خیلی دوست دارید در کار های خود جسارت داشته باشید و کارهایی انجام بدهید که خیلی غیر منتظره باشد و همه را شوکه کند هیچ فردی هم نمی‌ تواند شما را از تصمیماتی که دارید منصرف کند. امروز مطابق معمول توجهی به خواسته‌ های دیگران ندارید و بیشتر به خواسته‌ های خودتان توجه می‌ گنید و این موضوع به این دلیل است که خورشید و اورانوس در طالع شما با یکدیگر در آمیخته اند. محدودیت هایی در اطراف شما وجود دارد که نباید آن‌ ها را نادیده بگیرید در غیر این صورت می‌‌ توانید با مشکلات بسیاری رو به رو شوید.


فال متولدین شهریور ماه

امروز کارهای مهمی برای انجام دادن دارید و نمی‌ گذارید هیچ‌ کس در کار شما دخالت کند و مانعی برای شما ایجاد کند. اگر در مورد کارها و هدف‌ هایی که دارید صادقانه رفتار کنید مطمئن باشید شانس برد با شماست اما در عین‌ حال سعی کنید انرژی خود را بیهوده تلف نکنید. تمایلی ندارید برای هر موضوعی با دیگران دعوا راه بیندازید اما گاهی اوقات لازم است اینکار را انجام بدهید تا هر طور شده به خواسته‌ های خود برسید و مقابل خواسته‌ های غیر منطقی دیگران بایستید. این جدل‌ها به زودی پایان می‌ یابد و شما می‌ توانید با خیال آسوده به راه خود ادامه دهید.


منابع :  persianfal.blogspot.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد